Rei David

Mestre da Porta Francíxena. Ca. 1100-1110. Granito

A delicada imaxe en relevo de David músico vencendo ao demo, hoxe situada no contraforte esquerdo da fachada de Praterías, forma parte do conxunto de pezas trasladadas, no seu día, desde a fachada do Paraíso; alí, xunto a outras lastras de similar formato e características, integraría un conxunto centrado en abordar, para o espectador medieval, a promesa da Redención que se desenvolvería en profundidade no programa de Praterías.
A peza, xunto con outras de similares características: rostros de carrillos inchados, coidado traballo anatómico e contrastado modelado nos panos, foi atribuída ao chamado Mestre da Porta Francíxena, quen tería programado e dirixido os traballos de construción desta fachada, pola que accedían á catedral os peregrinos.
A súa actual localización, calidade escultórica e bo estado de conservación converteron a esta peza nunha das iconas medievais da catedral compostelá.

Promove: Fundación Catedral de Santiago
Colabora: S. A. de Xestión do Plan Xacobeo – Xunta de Galicia

Dirección proxecto: Ramón Yzquierdo Peiró
Dixitalización e tratamento imaxes: Margen / Elipseeg.com
Deseño Gráfico: La Cosa Gráfica

Fundación Catedral de Santiago
Casa do Deán, Rúa do Vilar, 1
15705 Santiago de Compostela · (España)
T.: +34 981 569 327
museo@catedraldesantiago.es

Prohibida a reproducción parcial ou total dos contidos deste sitio web sen a autorización da Fundación Catedral de Santiago.
Todos os dereitos reservados.