Torre do muro exterior do Coro

Mestre Mateo. Ca. 1200. Granito con restos de policromía

A crestería da cerca exterior do coro do Mestre Mateo decorábase cunha sucesión de figuras de personaxes bíblicos, catro en cada tramo entre columnas da catedral, separados por elementos arquitectónicos con forma de torreóns de estrutura piramidal. Representan, nun discurso apocalíptico, os muros tras os que se atopa a Cidade de Deus. Polas características morfolóxicas destas pezas, bloques rectangulares bastante regulares, tras a derriba do coro reutilizaronse como materiais construtivos noutros lugares da catedral, o que permitiu recuperar, en distintos momentos, varios destes torreóns, algúns deles expostos de forma permanente no Museo Catedral.

Promove: Fundación Catedral de Santiago
Colabora: S. A. de Xestión do Plan Xacobeo – Xunta de Galicia

Dirección proxecto: Ramón Yzquierdo Peiró
Dixitalización e tratamento imaxes: Margen / Elipseeg.com
Deseño Gráfico: La Cosa Gráfica

Fundación Catedral de Santiago
Casa do Deán, Rúa do Vilar, 1
15705 Santiago de Compostela · (España)
T.: +34 981 569 327
museo@catedraldesantiago.es

Prohibida a reproducción parcial ou total dos contidos deste sitio web sen a autorización da Fundación Catedral de Santiago.
Todos os dereitos reservados.